brak zdjęcia
Aromamarketing kierunkiem przyszłościowym

Zapachy otaczają nas zewsząd w naszym realnym świecie. I zapachy są coraz częściej wykorzystywane przez nową dziedzinę marketingu, którą jest aromamarketing. Badania dowodzą, że zastosowanie odpowiedniego podkładu zapachowego umiejętnie przyciąga zainteresowanie potencjalnego klienta i ma wymierny wpływ na jego decyzje zakupowe. Aromat nie musi być przy tym oczywiście kojarzony z produktem. Sprzedawca soku może wykorzystać aromat jabłek lub pomarańczy, ale dealer samochodowy nie udostępni przecież żadnego zapachu samochodowego. Jednak właściwie dobrany inny zapach tła może skutecznie zachęcić także do zakupu samochodu. To rola dla fachowców, których specjalnością jest właśnie aromamarketing.

Określ problem





Zobacz również:

Rekuperator - Dolny Śląsk i okolice
Rekuperator - Dolny Śląsk i okolice

Od wielu lat zajmujemy się z powodzeniem projektowaniem, wykonywaniem, montażem i serwisem instalacji wentylacyjnej specjalnego typu. Stosujemy urządzenie zwane rekuperator. Dolny Śląsk to arena naszego działania. To z tego regionu pochodzi większość naszych zleceń, jednak chętnie nawiązujemy współpracę...

Cieplarki do badań naukowych
Cieplarki do badań naukowych

Waga wielu badań, a także wymogi co do precyzji ich wykonania sprawiają, że należy zawsze stosować jak najlepsze urządzenia i sprzęty do przeprowadzania tych naukowych czynności. Bardoz powszechnie stosowanym urządzeniem są cieplarki, czyli inkubatory laboratoryjne. Te urządzenia pozwalają na inkubację i ...

Wyszukaj najlepszą pompę ciepła online
Wyszukaj najlepszą pompę ciepła online

Poszukujesz atrakcyjnej pompy ciepła, która posłuży Ci na długie lata? Z wieloma propozycjami spotkasz się w ofercie naszej firmy, która ukazuje najlepsze pompy ciepła. Zostały wykonane z wysokiej jakości materiału i dzięki temu są tak pozytywnie oceniane przez naszych klientów. Otrzymują na ich zakup at...

Chrońmy zebrane plony profesjonalnie
Chrońmy zebrane plony profesjonalnie

Powoli zbliżamy się do lata. Jest to intensywny czas pracy dla rolników i ich rodzin, ponieważ właśnie wtedy są żniwa. Żniwa na terenie naszego kraju trwają zazwyczaj w okresie od połowy czerwca aż do drugiej połowy sierpnia. Gospodarstwa rolne, aby chronić swoje zbiory, coraz częściej zaopatrują się ...

Aromamarketing kierunkiem przyszłościowym
Aromamarketing kierunkiem przyszłościowym

Zapachy otaczają nas zewsząd w naszym realnym świecie. I zapachy są coraz częściej wykorzystywane przez nową dziedzinę marketingu, którą jest aromamarketing. Badania dowodzą, że zastosowanie odpowiedniego podkładu zapachowego umiejętnie przyciąga zainteresowanie potencjalnego klienta i ma wymierny wpływ...