Zapachy otaczają nas zewsząd w naszym realnym świecie. I zapachy są coraz częściej wykorzystywane przez nową dziedzinę marketingu, którą jest aromamarketing. Badania dowodzą, że zastosowanie odpowiedniego podkładu zapachowego umiejętnie przyciąga zainteresowanie potencjalnego klienta i ma wymierny wpływ na jego decyzje zakupowe. Aromat nie musi być przy tym oczywiście kojarzony z produktem. Sprzedawca soku może wykorzystać aromat jabłek lub pomarańczy, ale dealer samochodowy nie udostępni przecież żadnego zapachu samochodowego. Jednak właściwie dobrany inny zapach tła może skutecznie zachęcić także do zakupu samochodu. To rola dla fachowców, których specjalnością jest właśnie aromamarketing.

Jakie ścierniwo jest uniwersalne i optymalne.
Nowoczesne maszyny wymagają najlepszych materiałów. Spowodowane jest to jakością podzespołów i wymaganiami klientów. Ścierniwo można stosować w przecinarkach wodnych i stacjach do piaskowania ciśnieniowego. Obie te maszyny muszą mieć dostarczane piaski o określonych parametrach średnicy ziarna. Firma G...