aromamarketing

Zapachy otaczają nas zewsząd w naszym realnym świecie. I zapachy są coraz częściej wykorzystywane przez nową dziedzinę marketingu, którą jest aromamarketing. Badania dowodzą, że zastosowanie odpowiedniego podkładu zapachowego umiejętnie przyciąga zainteresowanie potencjalnego klienta i ma wymierny wpływ na jego decyzje zakupowe. Aromat nie musi być przy tym oczywiście kojarzony z produktem. Sprzedawca soku może wykorzystać aromat jabłek lub pomarańczy, ale dealer samochodowy nie udostępni przecież żadnego zapachu samochodowego. Jednak właściwie dobrany inny zapach tła może skutecznie zachęcić także do zakupu samochodu. To rola dla fachowców, których specjalnością jest właśnie aromamarketing.

Określ problem





Zobacz również:

Maszyny do pakowania pionowego w ofercie Zeal Machines
Maszyny do pakowania pionowego w ofercie Zeal Machines

Maszyna do pakowania pionowego przeznaczona jest do konfekcjonowania materiałów sypkich do worków lub innych opakowań. maszyna do pakowania pionowego może także pakować artykuły spożywcze, takie jak na przykład orzeszki, drażetki, ryż i tym podobne. Z tego powodu maszyny do pakowania pionowego znajdują zas...

Chrońmy zebrane plony profesjonalnie
Chrońmy zebrane plony profesjonalnie

Powoli zbliżamy się do lata. Jest to intensywny czas pracy dla rolników i ich rodzin, ponieważ właśnie wtedy są żniwa. Żniwa na terenie naszego kraju trwają zazwyczaj w okresie od połowy czerwca aż do drugiej połowy sierpnia. Gospodarstwa rolne, aby chronić swoje zbiory, coraz częściej zaopatrują się ...

Wyszukaj najlepszą pompę ciepła online
Wyszukaj najlepszą pompę ciepła online

Poszukujesz atrakcyjnej pompy ciepła, która posłuży Ci na długie lata? Z wieloma propozycjami spotkasz się w ofercie naszej firmy, która ukazuje najlepsze pompy ciepła. Zostały wykonane z wysokiej jakości materiału i dzięki temu są tak pozytywnie oceniane przez naszych klientów. Otrzymują na ich zakup at...

Chcesz pobudzić swoich pracowników do pracy?
Chcesz pobudzić swoich pracowników do pracy?

Wielu z nas nie wyobraża sobie początku dnia bez pysznej i aromatycznej kawy. Jest ona napojem, po który sięgamy w różnych sytuacjach, ale zwłaszcza wtedy, gdy potrzebujemy zastrzyku pozytywnej energii. Gdzie, jeśli nie w pracy może się to okazać bardzo przydatne? Dlatego wszystkim firmom dbającym o komfort...

Aromamarketing kierunkiem przyszłościowym
Aromamarketing kierunkiem przyszłościowym

Zapachy otaczają nas zewsząd w naszym realnym świecie. I zapachy są coraz częściej wykorzystywane przez nową dziedzinę marketingu, którą jest aromamarketing. Badania dowodzą, że zastosowanie odpowiedniego podkładu zapachowego umiejętnie przyciąga zainteresowanie potencjalnego klienta i ma wymierny wpływ...