brak zdjęcia
Aromamarketing kierunkiem przyszłościowym

Zapachy otaczają nas zewsząd w naszym realnym świecie. I zapachy są coraz częściej wykorzystywane przez nową dziedzinę marketingu, którą jest aromamarketing. Badania dowodzą, że zastosowanie odpowiedniego podkładu zapachowego umiejętnie przyciąga zainteresowanie potencjalnego klienta i ma wymierny wpływ na jego decyzje zakupowe. Aromat nie musi być przy tym oczywiście kojarzony z produktem. Sprzedawca soku może wykorzystać aromat jabłek lub pomarańczy, ale dealer samochodowy nie udostępni przecież żadnego zapachu samochodowego. Jednak właściwie dobrany inny zapach tła może skutecznie zachęcić także do zakupu samochodu. To rola dla fachowców, których specjalnością jest właśnie aromamarketing.

Określ problem





Zobacz również:

Ceniony podwykonawca mechaniczny
Ceniony podwykonawca mechaniczny

DELLNER COMPONENTS to ceniona firma mogąca pochwalić się doskonałym wyposażeniem technicznym a także świetnie wyszkoloną kadrą pracowniczą. Firma oferuje podwykonawstwo na rzecz innych producentów, na przykład związane z montażem precyzyjnym, spawaniem albo montażem elektrycznym. Podwykonawstwo w ostatni...

Cieplarki do badań naukowych
Cieplarki do badań naukowych

Waga wielu badań, a także wymogi co do precyzji ich wykonania sprawiają, że należy zawsze stosować jak najlepsze urządzenia i sprzęty do przeprowadzania tych naukowych czynności. Bardoz powszechnie stosowanym urządzeniem są cieplarki, czyli inkubatory laboratoryjne. Te urządzenia pozwalają na inkubację i ...

Dzień dobry na dobry początek pracy.
Dzień dobry na dobry początek pracy.

Wiesz, jak ważna jest poranna kawa dla Twoich pracowników? To przy filiżance aromatycznego napoju rodzą się najlepsze projekty i pomysły! Dlatego wychodzimy na przeciw Państwa oczekiwaniom i proponujemy ekspres do biura. W przyjemnej atmosferze porannych godzin pracy mogą Państwo zrealizować najważniejsze za...

Chrońmy zebrane plony profesjonalnie
Chrońmy zebrane plony profesjonalnie

Powoli zbliżamy się do lata. Jest to intensywny czas pracy dla rolników i ich rodzin, ponieważ właśnie wtedy są żniwa. Żniwa na terenie naszego kraju trwają zazwyczaj w okresie od połowy czerwca aż do drugiej połowy sierpnia. Gospodarstwa rolne, aby chronić swoje zbiory, coraz częściej zaopatrują się ...

Aromamarketing kierunkiem przyszłościowym
Aromamarketing kierunkiem przyszłościowym

Zapachy otaczają nas zewsząd w naszym realnym świecie. I zapachy są coraz częściej wykorzystywane przez nową dziedzinę marketingu, którą jest aromamarketing. Badania dowodzą, że zastosowanie odpowiedniego podkładu zapachowego umiejętnie przyciąga zainteresowanie potencjalnego klienta i ma wymierny wpływ...